Odzież z nadrukiem to gadżet, który coraz częściej wykorzystywany jest przez wiele firm. Osoby, które noszą bluzki z logo, stają się swoistą reklamą. Kupno firmowych T-shirtów jest więc inwestycją marketingową.
Czy gadżety reklamowe mają dobrą jakość?
Odzież z nadrukiem można zaliczyć do upominków, które przedsiębiorstwa najczęściej wykorzystują w celach marketingowych. Gadżety reklamowe w formie bluzy lub T-shirta z logo sprawdzają się w roli prezentu zarówno dla pracowników, jak i klientów.
Jednak warto pamiętać, że odzież z nadrukiem może posłużyć jako upominek tylko wtedy, gdy jest wysokogatunkowa. W innym przypadku z łatwością stanie się antyreklamą. Słabe właściwości produktu mogą podświadomie związać się w głowie odbiorcy z niską jakością usług świadczonych przez firmę.
Przy składaniu zamówienia na odzież z logo, należy sprawdzić, z jakich materiałów wykonywane są upominki reklamowe. Dodatkowo dobrze jest zwrócić uwagę na sposób drukowania logo na ubraniach. Nadruki na koszulkach zazwyczaj umieszcza się za pomocą sitodruku lub termotransferu. Technologie te zapewniają wysoką jakość i odporność na ścieranie.
Dlaczego warto zainwestować w odzież z logo?
Odzież z nadrukiem to nie tylko świetny pomysł na upominek, ale i doskonałe narzędzie marketingowe. Koszulki są podstawowym elementem garderoby każdej osoby, a więc można dobrze wykorzystać je jako medium dla przekazu firmy.
Wystarczy zawrzeć na T-shircie ciekawy napis lub grafikę, a klienci sami będą chcieli nosić takie gadżety. Tym samym staną się żywą reklamą, która z dużym prawdopodobieństwem zwróci uwagę i zachęci do bliższego zapoznania się z marką.
Inne upominki reklamowe, które można podarować klientom
Odzież z nadrukiem to nie jedyny gadżet, który warto zaproponować swoim klientom. Świetnym rozwiązaniem do promowania firmy są też długopisy z logo, torby materiałowe z nadrukiem czy balony reklamowe. Te ostatnie można wykorzystać przy okazji dekorowania punktu sprzedaży czy publicznych wydarzeń organizowanych przez firmę.
Koszulki z nadrukiem to gadżet, który warto wykorzystać do działań marketingowych. Wybierając odzież, należy jednak pamiętać o zachowaniu wysokich standardów.