Do grona najemców największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku dołączył dziś dynamicznie rozwijający się Distance. To pierwszy sklep tej sieci we Wrocławiu i równocześnie 15 marka obuwnicza obecna w Magnolia Park.
Distance uruchomił sklep na parterze centrum i zajął powierzchnię 126 mkw. – Dołączenie szybko rozwijającej się sieci butików z kolekcjonerskimi butami sportowymi uzupełnia naszą ofertę obuwia, szczególnie modnych i popularnych marek – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Magnolia Park.
W ofercie nowego sklepu znajduje się wysokiej jakości obuwie topowych marek: Adidas, Nike, New Balance, Puma, Reebok, Vans, Converse, Jordan Brand i wielu innych. Firma czerpie inspirację z kultu sneakersów – butów sportowych, które stały się filarem dzisiejszej mody ulicznej. Na polskim rynku firma Distance pojawiła się w 2003 roku i od tego czasu wzmacnia ofertę coraz ciekawszymi modelami oraz limitowanymi edycjami najbardziej znanych marek.
Z okazji debiutu sklepu w Magnolia Park Distance przygotował prezenty dla klientów, a także premiery nowych modeli butów NIKE
Po dołączeniu Distance w największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku działa 15 salonów obuwniczych. Pozostałe to: CCC, Crocs, Deichmann, Ecco, eobuwie.pl, Geox, Gino Rossi, Kazar Studio, Prima Moda, Ryłko, Salamander, Sizeer, Venezia oraz Wojas. – Dzięki obecności tylu salonów nasi klienci mają bardzo duże możliwości wyboru – podkreśla Joanna Sawośko-Duda. – Staramy się stale urozmaicać naszą ofertę, tak aby była dostosowana do różnych grup docelowych. Tym samym konsekwentnie zwiększamy atrakcyjność naszego centrum i jesteśmy liderem na dolnośląskim rynku – dodaje.
W Magnolia Park funkcjonuje ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych.