Urządzenia wielofunkcyjne to niezbędny sprzęt w każdej firmie i biurze. Dzięki nim można szybko kopiować dokumenty i różne materiały. Obecnie na rynku jest bardzo duży wybór tego typu sprzętów. Niestety, jak każde urządzenie, wymagają czasem serwisu i naprawy.
Na co zwrócić uwagę przed zakupem?
Dzisiejsze maszyny to połączenie drukarki, skanera i kopiarki. Jeżeli chcemy, aby naprawa urządzeń wielofunkcyjnych w Warszawie nie towarzyszyła nam za często, to warto dokładnie przemyśleć zakup. Przede wszystkim powinny być dopasowane do potrzeb prowadzonej działalności. Warto porównać możliwości dostępnych modeli i dodatkowe elementy, w jakie zostały wyposażone. Jeśli będziemy drukować duże ilości dokumentów, wtedy warto pomyśleć o czymś z dużą mocą.
Najważniejsze cechy:
- dopuszczalna liczba kopii wydruków,
- możliwości druku i opcje kolorów,
- koszt utrzymania i eksploatacji,
- bezprzewodowe połączenie,
- ilość przydatnych funkcji,
- wysoka jakość wydruku,
- parametry i wydajność,
- rozmiar obsługiwanych formatów papierów,
- gwarancja i możliwość naprawy.
To najważniejsze cechy decydujące o cenie, funkcjonalności i komforcie użytkowania.
Naprawa i serwis
Wszystkie kserokopiarki i urządzenia wielofunkcyjne to sprzęty, bez których nie może funkcjonować żadne profesjonalne biuro. Niestety czasem odmawiają posłuszeństwa i niezbędne jest pozbycie się usterek. Jeśli już zajdzie taka konieczność, to warto wybrać serwis o najlepszych opiniach i rekomendacjach klientów. Wtedy dostajemy gwarancję, że naprawa przebiegnie sprawnie i bez większych komplikacji.
Wysoka jakość usług jest niezwykle ważna, gdyż nie narazi to firmy na opóźnienia i straty. Najczęstsze usterki to brak reakcji na polecenie drukowania, słaba jakość odwzorowania kolorów i pasy, głośna praca lub brak połączenia. Cena naprawy jest ustalana indywidualnie, ponieważ wszystko zależy od wielkości awarii, rodzaju usługi, potrzebnych części i czasu potrzebnego na jej usunięcie.